daisy_05 Merhaba arkadaşlar, medipol hastanelerinde eşler doğuma girebiliyor mu? Bir yerde giremediğiyle ilgili bir şey okumuştum, acaba pandemiyle mi alakalıydı yoksa genel bir prosedür mü? Yakın zamanda doğum yapan ya da bilgisi olan arkadaşlar varsa çok sevinirim. :)
mhtpmhtp daisy_05 ben gecen haftalarda acil kadın doğuma gittim eşimi muayeneye içeri bile almadılar. Pandemiden dolayı ama doktorun ağzında maske bile yoktu çok saçma geldi bana.
_edaa Merhaba ben esenler medipole gidiyorum. Evet doğru biliyosunuz eşleri odaya almıyorlar pandemi başladığından beri yasak. Allah korusun bebekle ilgili kötü bi durum olmadığı müddetçe eşi sokmuyorlar.
_edaa Doğuma da almıyolar, ben sorduğumda hasta mahremiyetinden dolayı yasak dediler. Ben de hatta sancı odasından bahsetmediğimi doğumdan bahsettiğimi söyledim. Sancı çeken bütün gebelerde o katta olduğu için yasakmış :)
daisy_05 Anladım çok teşekkürler, ilk doktor muayeneme gittim bu hastanede, aklıma takıldı eşimi falan sonradan aldılar muayeneye de ordan şüphelendim. Daha yolun başındayken başka hastane bakmaya başlayayım artık napayım, çok saçma bir sistemmiş.
mhtpmhtp daisy_05 doğum için bişey diyemem ama eşleri muayeneye almamak kadar saçma bişey yok. Benim doktorum valla muayeneye bile alıyor bebeği görsün diye sonuçta benim kadar o da merak ediyor.