Sita3434 Hsynftm ben de var 31. Haftadayım geçmek bilmedi her şey temiz çıktı yine devam ediyor kac tane fitil kullandım fayda etmiyor
Mucize_anne32 Benimde oyle ben vajinal kultur bile yaptırdım herşey tertemiz arada bi bu sekilde oluyor doktora dediğinde fitil veriyor bide esinle korunmasiz iliskiye girdiyseniz oda yapar
Arenn benim ilk gebeligimde oluyordu doktorum direncli mantr demisti ne yaptiysam gecmedi en son doktorum batikon ve gazli bezle vajinamin icini temizledi o sekile gecti :( cok kotuydu