Merhabalar gecen hafta cuma günü doktora gittim 7+3 günlüktü ozaman. Doktorum sorun olmadıgını söyledi sadece folik asitimi değiştirdi omega 3 verdi. İlişki haftada 1 veya 2 kere olabilir dedi. Ona güvenerek oldu ve salı gününden beri açık kahve yada sarı diyebilicegim akıntım geliyor sizce ilişkidenmidir doktorumada ulaşamıyorum izindeymiş bari sizlere danışim fikir aliym dedim progestan fitilimide kullanmaya basladım bu arada 😥😥😥😥