Denizyildizii De olanlar nasılsınız nasıl gidiyor beni neler bekliyor. 2. Gebeliğim ama pek bişey hatırlamıyorum. Bundan sonra daha çok kilo alırmıyom şimdiye kadar 5 kilo aldım. Yavaşlarmı daha mı hızlanır gelin sohbet edelim dertleşelim😁
Deniz59 Denizyildizii bel ağrılarıyla yola devam ediyoruz ve yatakta döneniyorum artık yatamıyorum 🤣🤣
Dilara0638 Denizyildizii benimde 3. Trimestere geçmeme bi kaç gün kaldı 😊 şuana kadar göbeğim fln çıkmadı kiloda almadım ama bundan sonra ne olur bilemiyorum 🤷♀️ 2. Trimester rahattı diyorlar ama ben kemik ağrısından fln pek bi rahatlık görmedim bakalım bundan sonra bizleri ne bekliyor 🤭😊
ebru23 Denizyildizii beenimde 2 gebeligim oglum 27 aylik oldu. persembe sunnet olduk zaman geviyo ben 30 haftayi tamamladim kizimla kizda hamilelik yazla beraber yoruyo beni daha erken gelsin istiyoeum safak 70 olmus oglum 40+5 de geldigi icin. gozum korkuyo
Denizyildizii Minik_kalplim_ ay deme kız😂 aslında en çok 2. Trimesterde kilo alınıyor diyorlar ya bilemedim😄 aşalım sıcaklarda zor oluyor ama idare edicez
Denizyildizii Dilara0638 hiç mi kilo almadım. Bende ağrı olmadı. Geçenlerde biraz sırt ağrım oldu sadece sonra geçti kendiliğinden
Minik_kalplim_ Denizyildizii bnce herkezin 2.trimesteri harika geçti benimkide öyle ama 3.trimester yakıp geçiyor ortalığı😂
Dilara0638 Denizyildizii hayır hiç almadım kilo 🤷♀️ ben 14 haftalıkken fln kuyruk sokumu ağrısıyla başladım hala devam ediyor bazen sırtım ve kaburgalarımdada ağrı oluyor göbeğim dahi çıkmamasına rağmen böyle ağrılarım varki bide göbek olsa halimi düşünemiyorum 🙄
Dilekcnkn Denizyildizii Valla 2. Trimester balayı diyorlardı harbiden öyleymiş dün yediğimiz hurmalar bugün tırmalıyor 😂😂 son 70 kaldı ama ağrılarım , mide yanmalarım ve yatamamalarım beni deli ediyorrr
Denizyildizii Dilekcnkn mide yanması olmadı hiç. Aslında midem sorunludur sürekli yanar ama gebelikte olmadı nedense😄
Dilekcnkn Denizyildizii Benimde daha yeni yeni başladı ilk başlarda oldu sonra bir kesildi şimdi bel ağrısı falan geldi zaten 12 haftadan beri çekiyorum bel ağrısını
Denizyildizii Dilara0638 magnezyum falan veriyor sanırım doktor. Ağrılara iyi geliyormuş verdimi sanada