Sevilayklnc Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim, sol kasığımda batma var yaklaşık 2 saattir arada bir biri tutup sıkıp bırakıyor gibi. Akıntım da var bugün ekstra. İlk hamileliğim sancı nasıl birşey bilmiyorum, bir fikri olan var mı?
ebru23 Sevilayklnc benim 1 saat surdu ilk 1 saatte kasilmam oldu ama gitmedim. 2 gebelikte gitmek istemiuorsun zaten devlet niye geldin gibi bi bakicaklar
1_minik metehaninannesiii magnezyum ilacı ayrı mı oluyor? Ben gyno ferron,d vit ve decavit dışında ilaç kullanmıyorum..
metehaninannesiii 1_minik evet ayri oluyor kasilmalar agriniz varsa doktorunuz veriyor suyun icine atilip içiliyor tablet seklinde
1_minik metehaninannesiii Sevilayklnc bana vermedi valla ne bileyim 🙈decavitin içinde bi miktar var diye sanırım..onu da 2 günde bir içiyorum zaten..teşekkür ederim 🙏