Kızlar çalışıyorum hamilelikten dolayı mı bilmiyorum hiperaktifim oturasım gelmiyo ağır bir iş yapmıyorum ev işine dayanamam işten gelince bide temizlik yapıyorum her akşam değil tabi bugün izinliydim dip köşe temizlik yaptım yaparken içimde bişeyler kımıl kımıl oynadığını hissettim 17 haftalık hamileyim ters bişey değildir bu hissettiğim dimi bebeği de daha önce hiç hissetmedim bu durum şüphelendirdi beni niyeyse ağrım sancım sızım yok iş yaparken de öyle