EbruBeren 27+3 haftalığım. Vajinada zonklama, batma oluyor. Yaşayan var mı bunları? Serklaj var bende. O yüzden tedirgin oldum. 4 gün önce kontrolüm vardı. Rahim ağzı uzunluğum 28 mm, sınırda dedi doktor.
Denizyildizii EbruBeren bendede oluyor. Sürekli değil ama hareket ettikçe. Kafası aşağıda ondan olduğunu düşünüyorum
EbruBeren Fater benim çok nadir oluyor zonklama. Serklaj olunca tedirgin oluyorum ben de dikişe bi şey olur mu diye.
EbruBeren Fater 14. Haftada kanamam oldu. Ondan sonra hep yatıyorum, tuvalete gitmek ve yemek yemek için kalkıyorum sadece