Sevvaall benimde o haftalarda suyum fazla çıktı şeker yüklemesi yapıldı şeker çıkmadı.Doktorum yinede yediklerine dikkat et hamur işi tatlı meyve porsiyonlu ye dedi.Bende meyveyi çok yiyordum özellikle çok fazla karpuz tüketiyordum.Akşam saat yediden sonra yemeği kestim meyveyi iki üç adet olarak porsiyonlu yedim gün içinde karpuzuda iki üç günde bir bir dilim olarak yemeye başladım 29.haftamda gittim suyu düzelmiş dedi 32deyim yine gittim suyu normaldi canım