asilinannesi2609 Merhaba tecrübeli anneler oğlum olacak inşallah çalışan anne olduğum için duam 37-38 gibi doğması😂 normal doğum gözüküyor şu anlık. Ama çevremdeki herkes erkek bebekler 40 I geçer diyip duruyor. Normal doğumla 40 tan önde doğuran yok mu ?
Pamugunannesi1 asilinannesi2609 Yiğenim 6 ayında doğmak istedi 34 hafta da doğdu. Şuan 34 haftamdayım bende suyu azaldığı için doktor kontrolünden geçicem gece doğurabilirim yarın kimseye bakma istedikleri zaman geliyor
Cdlmeryem 42de gelen kız bebek de çok duydum 36da gelen erkek bebek de. Her doğum kendine özel yani ama bilimsel olarak öyle bir genelleme varsa bilmiyorum tabi. Ama ben şahsen 42nci haftama girdim oğlum daha gelmedi 😂
ebru23 asilinannesi2609 bilemem onu ama oglum 40+5 de kendi sancimla normal dogum dogdu kizimi bekliyorum kizimda 38 39 da dogmassa hurafe dicem
bahtnurr1 asilinannesi2609 bebek ne zaman isterse o zaman geliyor derler ya 😂 ama sonlara doğru geldiğini gördüm çevremde hep
GKP22 asilinannesi2609 40+2 de doğdu oğlum abimin kızıda 42. Haftada zorla doğdu 😅bebişten bebişe değişir
buiyimi asilinannesi2609 ilk kızım 41+5 ’te suni ile doğdu şimdi yine kızım olacak 41 de suni alacağım. Alakası yok bence