sweettyy19 Kizlar dün doktora gittim ve aksamina ovulasyon testi kullandim 2 gündür bu sekilde ne zaman koyulascak acaba ben bu günleride degerlendiriyorum https://www.hizliresim.com/8lxe2mk
Sevimlianne_adayi sweettyy19 3-5 gün var daha sanırım canım ama bazen kimi insanda bi anda koyulaşa biliyor ❤️❤️
Cananyildiz sweettyy19 13 mm yumurta daha ctlamaya hazr yumurta deglki ovulasyonda yumurtlama görmemen normal. Çatlamaya hazr oldgnu zamn yumurtalama görürsnz. Tahminmce 3 4 gününüz var
papatya56 sweettyy19 Doktor demedımı yumurtlama olmus diye bende bu ay yumurtlama takıbıyle hamıle kaldım
sweettyy19 papatya56 yumurtan gelisiyor 3 gün degerlendir dedi ama ovulasyon bu şekilde ya kafam karısti
papatya56 sweettyy19 Canım ben hıc ovulosyon takip etmedim klomen kullandım doktor bana 23 25 degerlendır dedı bayram 26 da gıttım çatlama olmuş dedi yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum