Mrvtkn Arkadaşlar ikinci günümüz bebeğimle ama asla uyanmıyor memeyi tuttu evet ama uyanmadığı için besleyemiyorum internette gördüğüm her şeyi yaptım ayağıyla oynama burnunu sıkma vs. Kan uyuşmazlığıda var sarılık riski 5.3 çıktı çok korktuk haliyle bu ne zamana kadar böyle gider
midekoruyucu Mrvtkn bizim hastane çıkışımızda sarılık değeri 4 müş ve kimse bize söylemedi. Ne kadar emzirmeye çalışsam da sarılık 3.günün sonunda 15 sınırına kadar geldi maalesef 😣 uyusa da emzirmeye çalışın uyanmadan emse de olur demişti doktorum yeter ki emsin
Mavi34 Mrvtkn üstünü soyundur topuklarını sık burnuyla oyna ama mutlaka 2 saatte bir uyandırıp emdir canim
Htcnaz Mrvtkn Bişekilde meme de verseniz tam kavrayıp ememediğinden doymuyor ve buda sarılığa neden oluyor eğer yapabilir iseniz biberona alıstırmadan mama ile besleyin yani söyle söyleyim sizin küçük parmağınızı bebeğinizin ağzına verip parmağınızı emerken onu emzik sanıp sizde sırınga ile biyandan besliyceksiniz …
BusraUras midekoruyucu bizimde 5.3müş bizede söylemediler 3.gün hastane kontrolüne gittiğimizde 11.6 çıktı sarılık. Bizimki de hiç uyanmadı zor uyandırıp besledim hep 15.gün sonunda bitti sarılık. Bizde de kan uyuşmazlığı var. @Mrvtkn
1911-sy Mrvtkn canım 1 saatte bir bebeğin uyanmasa bile sen onu zorla uyandır topuğuna hafifce tek elinle vur uyanır zaten sarılığı ancak emzirerek geçire bilirsin sen bebeğin uyanmasını beklersen sarılık dahada yükselir allah korusun
Nurayademir Mrvtkn 5.gun bizim de sarılığımız yüksk cıktı 3-4 saatı buluyordu uyuması 2 saate uyandırmaya çalışıyorduk ama nafile cok zor uyanıyorduk sadece anne sütü verıyorduk ama tam almıyordu akıyordu sütlerim snra ıkı gun mavi ısık aldık mamaya basldık biberonla şimdi 25.gundeyız şükür atlattık 10 a düşmüştü en son doktorumuz geçmiş ddi İNŞALLAH geçmiştir 🤲🏻
BusraUras Mrvtkn hayır 11.6nın üstüne çıkartamadım. Meme ısrarımdan vazgeçtim mecbur mama takviyesi yaptım. 1saatte bir uyandırıp emzirdim 3saatte bir mama takviyesi yaptım. 8.gün kontrole gittiğimizde 10a düşmüştü bugündem sonra hep düşüşe geçti ama çok iyi besledim. Beslemek çok önemli.
Htcnaz Mrvtkn tamam aç kaldığı için zaten uyuyor beslemen gerek ki oda biraz kendine gelebilsin tamam kan grubu uyusmazlığı etkiliyor bu sarılığı ama yeteri kadar besin aldığı zaman sıkıntı yaratmıyor mesala sen doktora getirip bilirubin özelliğine baktırdınmı bilirubin düzeyi çok yükselmiş bebeklerde ise kan değişimi yapılması gerekebiliyor sarılığın önlenmesinde anne sütü yada formül mamalar bu dönemlerde çok önem taşıyorlar belki beni yanlış anlarsın ama benimde eşimle kan uyuşmazlığım var ve benimde çocugumun bilirubin düzeyi yüksek çıkıyordu emzirsem bile yetmiyordu ona sütüm naptım mama verdim 2 saatte bir ondan diyorumki kan uyusmazlığından korkma suanda
elifpusat Mrvtkn aç kaldığı için sarılığa doğru gidiyo buda uyku yapıyo uyusa bile zorla şok ağzına memeyi emip dursun 15 dakikada bir emzirki sarılık değeri düşsün kendine gelince kalkar zaten aman bak sakin ihmal etme en fazla yarım sâatte bir emzir işin gücün dursun bı hafta bu şekilde devam ettir sonra benim gibi hastanelerden çıkamazsın ben ilk çocuğumda uyanmasını bekledim emzirmek için çocuk sarılık dan hastanelerden çıkamadım ikinci çocukta tecrübe edince tam aksini yaptım çocukta bende gayet sağlıklı süreç gecirdik
Mrvtkn elifpusat sürekli meme veriyorum ama uykulu olduğu için mememde uyuyor biraz mama biraz meme yapmaya çalışıyorum inşallah problem yaşamayız
mco Mrvtkn bebeğin iki saatten fazla aralıksız uyuması iyi değil bence hemen doktora götür. Bu kadar uyumaması lazım vakit kaybetme doktora git bence
mco Mrvtkn biz bebeği hastaneden çıkarırken doktora ‘ne gibi bi anormallik olursa hemen doktora getirelim’ diye sorduk. Doktorda 2 saatten fazla uyursa hemen getirin demişti.
bebisini-bekliyor Mrvtkn bizim de oyleydı canım sarılık ta vardı bıraz yuksek tı altını alınca sevmiyor her emzirmede altını açıyordum uyansın dıye belkı senın de oyle uyanır bızımki de topuk sıkma burunla oynama ile uyanmadı