Loresima00 Haftadayız daha önceki haftalarda yani ilk haftalarda adet ağrısı gibi ağrı oluyordu ama haftalar ilerledikçe geçmişti ama 16. Haftamdayım bi kaç gümdür ara ara adet olacak gibi sancı kasıklarda batma var progestan kullanıyorum bebeğin eşi aşağı yerleşmiş ondan kaynaklımı acaba haftaya kontrolum var ama korktum biraz