Mery94 etrafım ve kendimden gördüğüme göre genelde kızlar daha zor geçiyor, şahsen bende de çok zor geçti hep bulantı, istifra, tiksinme ve yemek yiyememe ile 4 ayım geçti. Dün öğrendim kızım olacak 🤲🤲💕💕 bir arkadaşım var o çok rahat geçirdi, aynı haftalardayız o erkek 😊