Sedadefne01 Kızlar merhabalar öncelikle cinsiyet ayrımı yapmaksızın sadece merakımdan sormak istiyorum. Bebek kesesi ilk sol tarafta görüldüyse erkek sağ tarafta ise kız olduğu söyleniyor bu konudaki deneyimleriniz nelerdir:)
poyrazinannesi3547 Sedadefne01 Bende soldaydı ama burda herkes kız demişti ilk resmine oğlum olcak Allahın izniyle 👑herzaman hissetmiştim
aslininbebegi22 Sedadefne01 isterseniz arama yerine ramzi teoremi yazın. biri bu konuyla ilgili anket açmıştı😍
aslininbebegi22 Canss35 hissetmek değil canım bebeğin kese içinde ilk göründüğü ultrason fotoğrafında karından çekilende bebek sağdaysa kız soldaysa erkek oluyor diye bir teori var anladığım kadarıyla onu sormak istemiş arkadaş🤗
Sedadefne01 aslininbebegi22 evet demek istediğim buydu bende ilk solda görüldü kız olsun erkek olsun farketmez ilk hamileliğim ondan biraz heyacanlıyım :)