Pasaannesi Halilin_zevcesii ben varım 39 haftalığım doktora sordum bebek kanala girmiş rahim doğuma hazırlanıyor dedi
Ozgesah355 Halilin_zevcesii canım başlığı değiştir kaynana yap saniyede 10 yorum garantiliyorum 😅 benim şuan için bi bilgim yok ama umarım bi cevap alırsın canım
Asli2663 Halilin_zevcesii benim de 5 günüm kaldı batma çok oluyor kanala girdi rahmin açılıyor ondan dedi doktorum. Ama bir parmak açıklığım var ve ilerlemiyor 😔 Allah yardımcımız olsun
Halilin_zevcesii Ozgesah355 hahaha aynen kaynana koca elti gorumce mutlu anne sitesindn dedikodu sitesine cevirdiler
Halilin_zevcesii Bol bol merdiven inip cikak bari😅 bebeler bizi daha anne karninda parmaklariyla oynayiolar ya😂