Annişler 19. Haftalarda başladı ara ara devam ediyor. Süt gibi de değil şekerli su gibi bulanık bir renk. Dünden beri de biraz çoğaldı. Hormonal olabileceğini ve normal olduğunu biliyorum endişelenmiyorum ama biraz rahatsız ediyor açıkçası. Göğüs pedi kullansam en azından kıyafetlerime geçmese diye düşünüyorum. Çamaşırımı takmadan atlet falan giyiyorum evde atletime geliyo kuruyo falan bunun olmaması için göğüs pedi kullansam olur mu ya da öneriniz var mı onun yerine şunu yap dediğiniz? Bir de sizlerde de oldu mu kaç haftayken başladı?