gokyuzums Kızlar bebek odası takımı almayı düşünüyoruz internetten çünkü daha uygun fakat bir türlü güvenemiyorum bulduğum sayfalarda hep şikayet var aranızda internetten bebek odası takımı alıp memnun kalan varmı ve sayfanın adı şimdiden teşekkürler 🙏
Annesjnjnbalj gokyuzums trendyolda beşik fiyatına oda takımları var ama dediğin gibi insan güvenemiyor illa ki olumsuz yorumlar var..alan varsa bilgilendirirse güzel olir
Canss35 gokyuzums Yani bende çok uygun gördüm ama eşim almadı çünkü çoğu suntaydi ömrü çok az oluyor hemen kırılıyor. Smdi mobilyacidan full mdf malzemeden sipariş verdik onlar sağlam oluyor. Alınca malzemesine bakın mdf olsun
Ruyaruya12_ gokyuzums noktabebe:) memnunum güzel . Eksik parça veya kargoda hasar gören parça olursa teminatı için ilgileniyorlar
bahtnurr1 gokyuzums o fiyata beklenti çok yüksek tuttuklarındandır yaa piyasanın 3/1 fiyatına alıyorlar sonuçta. Komşum 2 yıldan gazla zamandır kullanıyor yani 2 yıl da garantisi var zaten
sumeyyee28 Bende cuma günü aldım Çilek Mocha Baby takımını çok uyguna aldım indirimden faydalanarak aldım gittim mağazaya gördüm de içime çok sindi tavsiye ederim hem kalitesi hemde fiyatı
Yagmursimsek94 gokyuzums biz masko mobilyacılar carsısına kadar gittik dogru düzgün model bulamamıstık , çilekte bile icimize sinen bisey olmadı pendik erol mobilya dan aldık memnunuz isterseniz web sitesinden bir bakın istanbuldaysanız gidip görün derim
Gizemis Yagmursimsek94 aaa bizde ordan alacağız ya. Nasıl memnun kaldınızmı acaba? Mağazada beğendiğiniz ürünleri canlı görebildinizmi?
Yesim1992 gokyuzums ben internet Ten aldım çok da memnunum canm garaj home diye bi site var Trendyol da ordan bakabilrsin 🥰
Bebek4545 Yesim1992 Merhaba garaj homedan alacağım bende nasıl beğendiniz mi geldiyse fotoğraf atabilir misiniz
Yesim1992 Bebek4545 resim nasıl atılıyo bilmiyorum yavrum 🙈 çok beğendim avizemi duvar kağıdı herseyi ordan aldım çok da güzel duruyo 🥰
Gulsah41 Ben oda takimimi babybcibebe den aldım cook çok memnunum 1 ay da gelip kurulumunu yaptılar fiyatları da dışarıya göre çok uygun
Yesim1992 gokyuzums 7 saatte kuruldu çok da güzel oldu 1800 aldık iki kullanımlı genç odası oluyo sonradan 🥰 resim atamıyorum nasıl atılıyo bilmiyorum yavrum