serifenur60 kizlar 25 haftalik hamileyim sol kasigima 2 haftadir ara sira siddetli sancilar giriyo doktora gidiyorm bisy yok diyolar ama cok kotu bi agri beni aglatiyor normalmi
Prettywoman91 serifenur60 ne kadar sürdüğü önemli o sancıların. Ara ara olması normal rahim büyüdükçe olabiliyor.
SerpilEsra serifenur60 bi kontrole gidin. Ben agri sikayetyle gittm dogum kanalina girmis kizim 24+5 bugunde suyummu geldi tam bilmiyoruz pecete islandi lavaboda doktoruma attim su olabilir dedi esim olsa hemen gidicektk sabahi bekliyoruz😪😪
Gmzkc Bende 21 haftalığım bende de sağ tarafta oldu doktora gittim normal dedi bu tarz kasılma sancı oluşu rahmin uyguladığı baskıdan kaynaklıymış
Prettywoman91 serifenur60 kısa sürüyormuş ultrasonda görüp birşey yok dediyse doktorunuz güvenebilirsiniz. Eğer çok kuşkuluysanız başka bir doktora muayene olun bence hem içiniz de rahat olur 🤗
serifenur60 Prettywoman91 2 3 tane doktora gittim hic biri de bisey var demedi ama bn cok zorlaniyorm erken dogum olur diye cok korkuyorm
Meryemoz serifenur60 idrar yolu enfeksiyonu olabilir bence bir tahlil yaptirin sizi aglatacak derecedeyse ,,cok gecmis olsun
Prettywoman91 serifenur60 bol bol su için idrar yolu enfeksiyonu için bir de üşütmemeye çalışın gaz olunca da acaip sancı oluyor.
Meryemoz serifenur60 serifenur60 gebelikte idrar yolu enfeksiyonu geciren biri olarak söyleyebilirimki dogum sancısından fena vuruyor agri insallah iyi olursunuz ihmal ederseniz erken dogum riski olur Allah korusun