cerenkurter2 Kızlardır 7 ağustosta acil sezeryanla doğum yaptım ama şu saate kadar hala gaz çıkaramadım o yüzden sadece şu meyva suyu ve 1 tabak çorba verdiler sizce ne yapmam gerek
Pambix cerenkurter2 Bol hareket et hatta alabilirsen duş al ..kayısı hoşafı daha çok gaz yapar çıkaramadığın icin.su iç Benimde gazın vardı ama çıkaramıyordum çıkmıyordu bir türlü hareket ettim Dr izin alarak odada duş aldım yani sırtimdan doğru suyun altında durdum sadece.sonra giyinirken pirt çıktı neyse ki 😄