Suadmsv Merhaba kızlar. Reglim bugün bitti yarın uygun mu ovulasyon a başlamam için? Bir de yapanlar saat kaçta yaptı acaba
sdmr20 Suadmsv Reglin bittyse başla malum erken yumurtlama da olabiliyor. Ben gündüz 12-4 arası yapıyorum yapmadan en az 1 saat önce sıvı alma ☺️
nevamm1 Suadmsv Reglin bitince başla doktorlar öğleden sonra 2 ile 4 arası diyor hergun aynı saatte yapmaya dikkat et birde sıvı alımını 2 saat öncesinden kes inşallah tutar 🙏
nevamm1 Suadmsv olsun yarın basla 1 günden bir şey olmaz okadar erken yumurtlama olmaz heralde benimki de erken yumurtlama oldu ama 9.gun olmuştu