Seyda123 Kizlar bisey sormak istyorum hamileyken sag ve sola yatip duz yatmamaya calisiyorum zaten gecen nts ye girdim orda duz yatiyoruz ya 10 dk falan duz yatinca tansiyonum dustu cok kotu oldum kalbimin uzerine sanki baski hissettim her duz yatis denedigimde bole oluyorum nefesim kesiliyo gbi peki dogumdada duz yatmiyomuyuz onu nasil yapicam cok korkuyorum kalbim kotu oluyo sizede bole oluyomu bi benmiyim acaba🤔
Heather Seyda123 rahim arkasından atar damar geçiyor sırt üstü yattığınızda ona bası yapıyorsunuz böyle hissettiğinizde sağa ya da sola dönün. NST de ise sağa ya da sola dönük bağlanabilirsiniz illa sırt üstü yatmaya gerek yok:)
TugcEsila Seyda123 neden düz yatarak baglaniyorsunk8 nstye canim? Ben soluma uzaniyorm genelde. Düz bende yatamiyorm belime acayip bir agri saplaniyor kipirdayamyorm bile 🙈
Esesli Seyda123 doğum anında stres heyecan korku sevinç o kadar duygu yaşayacağız ki bence bu rahatsızlık aklıma gelmez 😊
Seyda123 Heather ya bende bilmiyodumki ilk defa nts ye girdim doktora dedim zaten tansiyonum dusuyo cozun beni dedim 😂 oda yan don hemen dedi ama m.ettigim dogumdada sirt ustu yatiyoruz ya nasil olacak
Heather Seyda123 ordada kötü hissedince dönmeniz gerekiyor, kardiyolog bir tanıdığım anlatmıştı. Ebe dönme dese bile dönün demişti:)