Oznrasl Kızlar 20+1 haftalık hamileyim coronaya yakalandım ardına sürekli kusma isteği geliyor çok bir şey yiyemiyorum 4 kilo verdim benim gibi olan oldu mu aranızda şuan 8 gündeyim ama hala ayakta duramıyorum düzgün bir şey yiyemiyorum hemen kusuyorum
Dilekcnkn Oznrasl Valla bende kilo verdim ama öyle çok değil 1-2 kilo kadar 2-3 gün zorluğunu yaşadım cumartesi ve pazar kötüydüm pazartesi gece tat ve koku gitti bugünde pazar hala gelmedi ki ben test yapmadım etrafımdakiler pozitifti zaten umarım geçer bir an önce meyve falan yemeye çalışın
Pammuk Oznrasl benimde 4. Günüm aynen sen gibiyim ne su içebiliyorum ne bir lokma bişey ne yesem çıkıyor öksür öksür mahvoldum bende 19+1im
Gizem93 Oznrasl çok gecmis olsun bende test yaptırmadım ama buyuk ihtimal coronayım Allah yardımcımız olsun. Zorlada olsa bol su içmeye çalışiyorum ve meyve yiyorum
Mavi34 Oznrasl bende 2 kilo kadar verdim zaten normalde de kusmalarim bitmemişti covud de ıyce arttı. Sen baya kiloda vermişsin bi acil de serum taktir istersen birde vitamin takviyesi al çok geçmiş olsun