Deniiiza Bebeğimizin cinsiyetini öğrendik. En bastan beri erkek olursa Ege koyalım dedik ve net olarak Ege isminde karar kaldik. Merak ettiğim ege isminde cocuklarin karakterleri. Cevrenizde Ege isminde çocuk var mı. Nasil karakteri acaba
Ceydacetin Deniiiza valla burdada bi ege var illallah ettim oğlumla yaşıt 2 yaşında 2 side o çocuğu görünce hemen çocuğumun yanına gidiyorum boğazını sıkıyor vuruyor geçen kızdım neden böyle yapıyorsun diye been gidince oğluma senin ağzını kırarım diyor 😂🤭 tabii yetiştirmek öok önemli kurt gördüğünü işleer
Zeynep228 Deniiiza evet bi tanıdığım var çocuğu çok yaramaz asla yerinde durmuyor m isimle alakası olduğunu düşünmüyorum ya bazı çocuklar çok hareketli olabiliyorlar
Lulemom Deniiiza kuzenimin oğlunun adı. Uysal kendi halinde bi çocuk. 4 yaşına giricek. Utangaç biraz. Ama bence isimle ilgili değil bu. Yetiştirme ve çevresiyle ilgili. Çok insan görmediği için biraz çekingen davranıyo insanlara karşı
Mom06226 Tanıdıgım Ege ismine bir çocuk vardı komşumuzun oğluydu hatta annem bakıcılık yapardı şimdi 3. Sınıfa faln gidiyormuş sanırım küçükken cok yaramaz ama cok zeki bir çocuktu en son gördüğümde de akıllı uslu bir çocuktu şimdi nasıl bilmiyorum 🤷🏼♀️
Kara96 Deniiiza Amcamın oğlunun ismi Ege tip olarak saçları sapsarı yuvarlak yüzlü aşırı zeki çok fazla akıllı yemek yemeği çok seven çok merhametli paylaşmayı çok seven bi çocuk oturup konuşsan onunla hayran kalır laf yetiştiremezsin ona🙄😂o zamanlar evlenmeden önce oğlum olsun ona benzesin isterdim hep şimdi kızımı bekliyorum yine ona benzesin isterim onun dışında başka tanıdığım Ege yok canım ☺️ayrıca isim olarakta çok güzel kısa ve öz bi isim sağlıkla al kucağına 🙏🏻
MerveLoklar Deniiiza isimle alakalı mı bilemiyorum ancak Ege isminde bir bebiş var tanıdığım, çooook hareketli annesine babasına illallah dedirtecek bir çocuk. Kaşla göz arasında yapmadığı şey yok, çok sempatik ama bir o kadar da afacan 🌸🌸🤩
mmavi Deniiiza bi tanidigin oglu var iki isimli ama etkisi varmidir bilmem sakin dingin bir cocuk yasina gore uysal☺️