Melekanne91 kullanan biri olarak yorumlayayım, kapaklar ilk 1 2 hafta çok içime yaradı fazla süt aktığı için onda birikti iyi ki almışım dedim ama daha uygunu alınabilir avent çok pahalandı ben 70 küsüre almıştım ucuzunu alsaydım dedim, bir de benim gögüs ucum yok bebeğimi avent gögüs uçları var onunla emziriyorum mecburiyetten, bu yüzden de gögüs uçlarım yara olmadı