Liladrian Aslisal Benim arkadaşım o doktorda normal doğum yaptı. İnanılmaz memnun kaldı, birkaç kişiden de duydum. Kendi doktoruma yer bulamasaydım ona gidecektim, umarım siz de memnun kalırsınız.
Eylulll Aslisal canım ben de egepole gidiyorum Dilek hanıma.Biraz mecburen ona gitmek zorumda kaldım.Açıkcası cem beyi bilmiyorum ama egepol çok kalabalık devlet hastanelerinden farksız.Gebeliğinin başındaysan baska hastaneler araştır derim.