Hatice35 32 haftalık gebeyim hamileliğim başından beri sakız çiğniyorum gebeyken sakız çiğnenmez diye olumsuz şeylerde duyuyorum artık ne kadar doğruysa bilmiyorum sizde benim gibi sakız çiğnemeden durabiliyormusunuz 😐
Hilal-95 Hatice35 bende çiğniyorm🤣sidikli olur derler bebek için benm yengem de çok çiğnedi yiğenim 5 yaşında hala çişini tutamıyor 🤣
2melekannesi_ Hatice35 ilk haftalarda çok çiğnerdim naneli sakız bulantıma iyi geliyordu ama zamanla bıraktım şimdi öyle arada aklıma gelirse🙈
Seda_nrr Hatice35 Aromasız çiğne canım hiç bi zararı olmaz.Benim dişim ağrıyor o yüzden çiğneyemiyorum canım çekti şimdi 😂😂
gamzosgamzos Hatice35 9 ay boyunca ağzımdan sakız eksik olmadı kizim 20 aylik oldu sayılır ne ben nede kizim bir zarar görmedik cok şükür 😂
Hatice35 Hilal-95 aynen öyle şeyler duyuyorumki 😅alt tarafı bir sakız çiğniyoruz altında bi sürü şey çıkıyor
Hatice35 Seda_nrr naneli sakız çiğniyorum genelde midem yanması çok var bende onun için de iyi geliyor çiğneye çiğneye tiryakisi oldum 😂😂
Hatice35 gamzosgamzos bence Bi zararı olmaz alt tarafı sakız annem benden hamileyken aşermiş bende kızımda aşerdim bırakamıyorum 😅
Seda_nrr Hatice35 bende ilk zamanlar karbonatlı çiğniyordum diş problemim olmadan önce sonra burda kızlar aramosız olan daha iyi felan demişlerdi 🥰
yigitegenin_annesi Hatice35 tammada bugun eltimle konuşuyordum ağzımda sakız dedi çiğneme bebek doağrsa ömür boyu ağzı salyalı olur vb😬😬😬ne saçma en sevdğim sakız bide😬