Uyumsuzzz 30+3 bizimde genelde çok hareketlidir dün çok iş yapmıştım çok yoruldum bugün hareketleri çok azdı çok hafifti şimdi yeni yeni baya hareketlendi tatlı bişeyler yiyip yattım hep sol tarafıma, sizde kendinizi yorduysanız belki ondan olabilir, ama değilse takipte kalın benim doktorum hareketlerinde azalma olursa mutlaka gel demişti bana