28+3haftalk gebeyim karnim bu sabah yukardaydi öglene dogru baktim asagiya dogru düsmüs karnim bebegin tekmelerini yukarda degilde kaburgalarimin altinda hissediyorum kizlar ve belimde acayip derecede agri var uzandimda gecmiyor karnim agriyor belim daha da cok agriyor ayni durumda olan varmi yada böyle bisey basina gelen korkuyorum erken dogum olmasindan kizlar