BuketArslan Arkadaşlar merhaba internetten almak istiyorum ama guvenemiyorumda n11den alan var mi sorun oldumu
Mucizemmmmm BuketArslan kanz bebe kartaldan ala bilirsiniz ben bugün mağazasına gittim ama genelde nternetten satıyorlar sipariş verdim salı günü gelicek inşAllah
DamLaa BuketArslan ben n11’den aldım. Beklediğimden de güzel çıktı. Mamas papas armadillo flip xt 2 aldık. Paketleme bile çok özenliydi. Tavsiye ederim. E bebekde fiyatı oto koltuğu dahil 3200’dü, biz n11’den 2800’e aldık
Ceyduygu BuketArslan Sultanbeyli kanz bebeden aldim instagram siteside var beneto gold rengi bebek arabasi puset ve park besik üçünü takım aldım ben 990 tl bu hafta gelecek. Hem travel cok arastirdim en hafifi beneto ağır olduğu zaman zor oluyor hem gayette şık
Asminalp BuketArslan sahibinden .comda var sıfır ürünler eltim almış Gayette memnun kapına kadar geliyor adamın magazısada var Zeytinburnu’nda tavsiyem git bakar al senin istediğin modelde 700 tl satıyor
bademgozlu Henüz almayanlardan biride benim 🤚🏻 Ve kararsızlıkta var tabi. Bende travel istiyorum ama alanlardan biraz büyük olduğunu bagaja zor sığdığını ileriki zamanlarda bi araba daha almak istediklerini duydum bu yüzden arada kaldım. E tabi fiyatıda makul olsun istiyorum 8. Aya girdik ve hiç birşey almadık hepsini birden alıcaz o yüzden fiyatada önem veriyorum 🙈
Seyma18 bademgozlu bizde 21. Haftamizdayz sabahtan beri araştırıyorum. Chicco lite way alacağım sanırım 😊
Hsna1 Bende gittigidiyordan sipariş vermek istiyorum ama eminde olamiyorum wellgro q3travel sistem çok orjinal çok hoşuma gidiyorum umarım bir sorunla karşılaşmam galiba pazartesi kesin sipariş vericem🤔
Mucizemmmmm Hsna1 biran önce başlayın benim gibi süprizle karşılaşmayın sonra😔 agustosta beklerken doğumu haftaya pazar 40 haftamızın dolacağını öğrendim şimdiden 1-2cm açılmamda var😐
Hsna1 Mucizemmmmm başlıycam insallah canım sanada hayırlı doğumlar insallah sağlıkla kucağına alırsın
Mucizemmmmm Hsna1 teşekkür ederim cnm Rabbim hepimize sağlıkla zamanında yavrularımıza kavuşmayı nasipnetsin inşAllah 🙏
Hsna1 BuketArslan canım araba geldi hic bir sorun sıkıntı yok gayet iyi şekilde ulaştı tek sorun olabilecek sey çok büyük aşırı büyük benim arabanın bagaja koysam anca kaplar heryeri. dolmuş yada minibüslere bununla binmek imkansız gibi birsey