Sedahmeteper onların hepsi gerizekalı :) bizimde 8 yıl olmadı dördüncü tüp bebek denemesinde oldu çok şükür . Yetmez mi bu kadar yapın sizde bir tane . Çok tembelsiniz.vakit geçiyor pişman olursunuz.Vah vah niye olmuyor tedavi olmuyor musunuz gibi sinir bozucu yüzlerce boş cümleler sadece Allah nasip ettiği zaman bu dünyaya gelir kimsenin elinde değil ki umarım hepimiz selametle kucağımıza alırız