Herhangi bir egzersiz, bol yürüyüş yapmadan günlük rutinler halinde devam edip kendini aşırı yormadan kolayca doğum mümkün mü yoksa illa günde 1 saat yürüyüp squat yapıp bol hareket gerekiyor mu? Mecburi sebeplerden dolayı çok vakit bulup yapamıyorum bunları ama doğumum da zor olur diye korkuyorum.