Zehrabggg 0-1 aylık eğer bebeğiniz iri olursa 1 hafta anca giyebiliyor normal olursa 2 hafta anca dediler bana.Ben de hep 0-3 aylık aldım.0-1 aylık 2 tane beşli,2 tane üçlü hastane çıkışı aldım o kadar.gerisi hep 0-3 ay 2-4 ay falan.Bir de her markanın kalıbı farklı oluyor bazen aynı markanın bedenleri bile modele ve kumaşa göre turmuyor,alırken ona da dikkat edersiniz.Beni geçen ay alışveriş yaparken telefonla konuşan bir kadın uyardı,“ne olur yanlış anlamayın ama bu aldığınız 0-1 aylık çok dar bezi bile girmez 2-4 aylık alın” diye😅