Sarenin_annesiii Meraba kızım 3 aylık olacak çok fazla emen bi bebek değil mama ile besleniyor arada meme aliyo sorum şu ki 1 haftaya yakın göğsümü sagamadım simdi sagiyorum çıkan sütü bebeğim içebilir mi dokmeli miyim bilenler yazabilir mi lütfen
teletabi Sarenin_annesiii hayır canım ne alakası var atmayın verin bebeğe. Bişey olmaz memedeki süte ne kadar beklerse beklesin sağılmış olsa neyse de memedeki süte hiçbişey olmaz
Mehtap23 Sarenin_annesiii ebe yada hemşire değilim ama benzer sıkıntılar yaşadım ve sütümün bir damlasını dökmedim hepsini içirdim hiç birşeyde olmadı 👍 zaten Hemşireler sık sık sağ getir dediler bana bebeğim küvezdeydi bir damla bile olsa dökme getir dediler. Şakın dökme
Sarenin_annesiii Muratnannesi teletabi hanimhanimcik Allah razı olsun yaa içim rahat ederek verebilirim değil mi
teletabi Sarenin_annesiii tabikide verebilirsiniz. Benim bebeğimde öyleydi inanın hiç bişey olmadı yani ebemizde ne zaman emmek isterse emzir bi damla bile olsa memede içsin demişti