Bayanlar lütfen yardımcı olur musunuz dün karın ağrısı ile hastaneye gittim 60 ın üzerinde 3 tane sancım çıktı çatı muayenesi yapıldı ama açılma yoktu adalat diye bir ilaç verdi doktorum ama bugün hafif hafif yine sancım var iki hafta daha doğumu geciktirmek istiyorum sürekli yatıyorum ama karnımda hafif hafif ağrılar yine var ayağa kalkınca daha da artıyor doğumu geciktirmek için başka neler yapabilirim