Herkese merhabalar kızlar 🙂 Bugünde ben yaşadığımı anlatmak istedim , kendimi hep 38. Haftadan sonra doğururum diye hayal etmiştim ama bugün tam 40+4 oldum . Hiç bir belirti ağrı yaşamıyorken 3 gündür nişanım artarak gelmeye başladı tabi bende umutlanıyorum doğacak diye bunun üstüne gece 3′te bel ağrısıyla başlayıp kasıklarıma vuran bazen 5 bazen 10 dakikada gelen kısa süren sancılarım başladı öğleye kadar çektim tamam bugün kesin doğururum diyip daha da sıklaşmasını bekledim ama ağrılarım hafiften kesildi . Normal doğum bekliyoruz çarşamba 41. Haftam randevum var ama kardeşim bebeğe birşey olmasından korktuğu için hastaneye gittik bundan sonrası hayal kırıklığı nst ve alttan muayene sonrası ne açılma ne sancı hiç birşey çıkmadı eve geldim. Şimdi evde yine aynı ağrıları çekiyorum ne dayanılmayacak kadar artıyor nede suyum geliyor inşallah daha fazla beklemeden doğumum gerçekleşir sizden dua bekliyorum Rabbim herkese yardım etsin inşallah biz ne yaparsak yapalım günü gelmeden hiç bir şey olmuyor .🙂