Drf Nurrr66 merhaba çok aşırıysa doktora görünebilirsiniz doktorum bel agrın fazla olursa gel demişti
Buglemebrr Nurrr66 kişiden kişiye belirtiler değişir canım. Ama sen yine de yorumlamaya çalış ve sürekli ayaklarının altına yastık koyup dinlen