Fatmadal Sevgili anneler, takı yastığimiz nasıl olmuş sizce? Değişim yapmam gerekir mi azaltıp yada birşey eklemek gibi b🥰🥰https://resimyukle.io/r/Gvuh9Rpg2F
Dilekcnkn Fatmadal Yani sade şık duruyor ama o beyaz kısma acaba birşey eklenebilir mi bilemedim o kısım gözüme bir battı
Fatmadal metehaninannesiii ben yaptım var harfler ama Gold kurdeleler gri olduğu için tezat olmasın dedim şehire gidince bakacağım
Fatmadal Nazli_ayar bende var onlar ama ben ilçede yaşıyorum kardeşime aldırdım Gold kurdelyelerde hep gümüş geçişler oldu ondan yapmadım ins şehire gidince yada kapı süsüne tek yapacağım. Her yere yazmasakta olabilir belki
Nazli_ayar Fatmadal Yani tabiki heryere yazmaniza gerek yok ama zaten bu yastık kullanilmicak bı isimde orda yazsa bir sorun olacağını sanmıyorum. 😂
Fatmadal Nazli_ayar yok sorun olacağından değilde. Bakalım çok kalabalıkta olsun istemem alınca deneriz, yada pleksi kalp kelebek tarzı birşeyde olabilir