Yeni hamile olduğumu öğrendim ve polikistik overim var o yüzden 40 45 günde bir adet oluyorum ve yumurtlama dönemini hesaplamak için ovulasyon testi kullandım. Son adetimin ilk günü 23 Haziran ancak yumurta çatlatma günüm 19 temmuz kaç haftalık olduğunu hangisine göre hesaplamam gerekiyor.
Çünkü 23 hazirana gire hesaplarsam 6+5 oluyor ve şuan kese boş görünüyor boş gebelik olabilir dedi doktor ama yumurtlamam geç olduğu için 19 temmuzda yumurtlama gününden bugüne 3 hafta oldu. Hangisini baz almak daha mantıklı morelim çok bozuk ve kafam çok karıştı 1 hafta beklememi söylediler