Brnrky Merhabalar 25 haftalık hamileyim 20 haftalıkken kasik ağrısıyla doktora gitmistim progestan hap iğne vermişti 2 haftadır agrilarim yok hapi kullanmayı bıraktım igneyide vurduyorum ama vurdurmasam onuda sorun olur mu acaba?
Naciye89 Brnrky neden kendnz karar veriyorsunuz kontrole gidene kdr kullanın doktorunz nasıl dediyse gerektigi zmn doktor bırak gerek yok artık der zaten.......
ozgeya Brnrky bu tarz ilaçlar gebelikte önemli,bence doktorunuz söylemeden hiç bir ilacı bırakmamalısınız.çünkü sonucunda daha büyük sorunlara sebep olabilir.
CansuAhmetalkol Kasık ağrılarınız olmuyo diye bırakmanız bence de çok saçma bunun kararını siz değil doktorunuz sizi muayene ettikten sonra o vermeli sonra bi anda istemediğiniz bi durum yaşarsınız ve çok pişmanlık duyarsınız bence yapmayın böyle şeyler