Emnzr benim şuan 24+6. Dün metroda doğum katına çıktım odaları gezdim sorumlu hemşiresiyle görüştüm. Siz riskli bölümü atlamışsınız öyle düşünün dedi, yenidoğan ybakım ve yatak konusu asla sorun olmaz, sizi de inşallah 2.gün yürüyerek taburcu ederiz dedi. Kendisi de sezaryen olmuş sizi çok iyi anlıyorum vs dedi. O kadar içime sindi ki. Araştırdıkça kafanız daha çok karışacak dedi haklı da. Artık inşallah güzel olur herşey