Metro hastanesinde Mehmet Yıldırıma gidiyorum ve çok memnunum. Tecrübeli ve pozitif bir doktor. Çok güleryüzlü, insana neşe veriyor. Şimdiye kadar hiçbir şeyi sormam ya da söylemem gerekmedi. O kadar tecrübeliki soruyu sormadan kendisi aydınlatıyor en güzel şekilde. İlk doğumumda ilacımı falan hep ben hatırlatırdım doktora. Mehmet beyde şimdiye kadar onu bile yapmadım. 20+2 haftalık hamileyim bu arada. Hastaneyi ilk doğumumda da seçtim. İçinde kardiyoloji ,dahiliye gibi hamileyken ihtiyaç duyabileceğiniz birimler olması ilk seçme nedenimdi. Doğum konusunda da yeni doğan yoğun bakım ünitesi ve çocuk doktorları bakımından çok geniş ve donanımlı bir hastane olması beni cezbetti. İyiki de öyle yapmışım kızım 5 gün YDYB.da kaldı ve başka hastaneye sevkedilmedi, üst katımdaydı. Çıkıp görebildim doğumdan sonra. Bunun sıkıntısını bir atkadaşım yaşadı, biliyorum o süreci psikolojiyi iki kat bozuyor çocuğun başka hastanede olması.Fiyat olarak da uygun bir hastane