Aryapoyraz Şöyle söyliyim, 0-3 ay 10lu takım ve 2 adet 5li takım, 3-4 tane tulum. Uzun kol çıtçıtlı badi 4-5 tane olsa yeter. Kış olacağı için yıkanınca zor kurur. Yaz olsa bu kadara da gerek yok. 3-6 ay olarakta hastane çıkışı zaten olmuyo genelde,yine 4-5 tane uzun kollu çıtçıtlı badi, alt üst takım 3-4 tane alsanız yeter. Çoraplarıda 0-3 ve 3-6 olarak alın. Az gibi görünüyor farkındayım ama marta kadar bunların hepsi yeter sonrası bahar, yeni alışveriş. Şimdi video çekenlere denk genk geldim izledim Aman Allahım şok. Nasıl gereksiz alışverişler olmuş.