Ozge11 Hayırlı günler arkadaşlar.Bu hafta içerisinde ikili tarama testi yaptırmam gerekiyormuş fakat kararsız kaldım sizler ne yaptınız acaba ?
Nupelda Ozge11 yaptırmalısın bence önemli bir test ikili testinde bir sorun çıkmazsa inşallah çıkmaz sonradan üçlü teste gerek duymuyo
Ezgi14 Ozge11 bunun kararını siz vermelisiniz. Dogruluk payi %100 degil. Kotu bir sey duysaniz mesela aldiracak misiniz. Bunlari dusunup sizkn karar vermeniz gerekiyor
Aydemir Evet bende öyle duydum ikili test yaptırdım sonuç iyi çıktı diğerlerine gerek yok diyorlar iyi çıktıysa. Önemli bir testmiş.
Ozge11 Baharun2 Ben de etkileneceğimi bildiğim için yaptırmaktan ve dokuz ayımın sıkıntıyla geçmesinden korkuyorum.Aldırmak gibi bir niyetimiz zaten yok kesinlik de söz konusu olmayınca
Yabrukus Ozge11 allah korusun çocuğunda bir anomali tespit edilse de fikrin değişmeyecek, aldırmayacaksan yaptırmasan da olur ama yaptır derim ben. Çünkü aklında kalacağına görebileceksin canım
Baharun2 Ozge11 ben de onu düşünerek yaptırmadım canım kötü bişi duysam kaç ay ı kendime zehir ederim dedim.Sadece detaylıyı yaptırdım canım sende öyle yap istersn