tandirella001 böyle seylerde almadan önce sormanız daha iyi olur aldıktan sonra sorarsanjz elestirilere sert tepki alıyoruz. O zaman da sanki insanlar sadece “çok gğzel” desin diye sormuş oluyorsunuz kırılıyorsunuz :)
bence çok cinsiyetçi, toz pembe kız bebek, mavi erkek bebek olaylarına çok karşıyım. Tüm dünyadaki Yeni trend daha bohem ve earth (dünya toprak) temaları olan yesiller, kahveler, turuncular, krem renkleri. O yüzden bu takım çok demode görünüyor 🤷🏻♀️