Dila71 27+5 günlük hamileyim 👶 ilk üç ayda başıma gelen mide bulantısı ve iştah probleminin aynısını bugün tekrar yaşıyorum . Korkunç bir şey gerçekten , bu son üç ayda da mı böyle olacak başına gelen var mı benim gibi 😑
Aysobaciniz Dila71 ben ben ben ben 3. Trimestere girdim gireli hergün ara ara midem bulanıyor hatta bazen kusuyorumda 😭
Mavi34 Dila71 25+4 deyim.bulanti kusma hic bitmedi üstüne mide yanması eklendi resmen hergun zehir oluyor bana pirilam da kullanıyorum daha ne yapılır hic bilmiyorum
prensimibeklerkenn Aysobaciniz Dila71 bende 28+3 tekrar bulantılarım başladı 1 haftadır bnde yalnız bnde olduğunu sanıyodum🤦♀️ gelin sarılalım 🤭
Dila71 Aysobaciniz gerçekten berbat bir durum ya ağlamak istiyorum yeni yeni bir şeyler yiyordum zaten 😭
Mavi34 So123456 geçe 2 tane içiyorum.ona rağmen tüm gün bulantı var 2 günde bir bazen günde 2 3 kez kusuyorum onuda içmesem ne olur hic bilmiyorum
Ayselik7c 35+2 deyim ve heegun kusma ve bulantı yaşıyorum üstüne aşırı mide yanması var geceleri gaviscon şurubu yanıma koyup yatıyorum o derece dayanilmaz yaşıyorum iştahım yine iyiydi açılmıştı baya ama son iki gündür gerçekten o kadar kapandı ki iştahım gerçekten bebek için zor zor yemeye çalışıyorum artk vicdan azabı duruyorum artk en son anca öyle yiyorum oda zorla yemiş olmak için yani .
Dila71 Ayselik7c kıyamam sana Allah yardımcın olsun senin az kalmış biraz sabır 🤗 Bende bebek büyüdüğü için artık vicdan azabı duyuyorum zaten bir hafta geriden geliyor bide yiyemeyince eyvah dedim
Ayselik7c Dila71 Allah yardımcımız olsun artk dua etmekten beklemekten başka bişey gelmiyo insanın elinden bı sure sonra . ❤️🙏🤗