Aybarsss Kizlar Tuğsem ismi çok farklı ve hoşuma gitti sizce nasıl…bide Tugsem isminin başına isim olarak ne olur yada sonuna fikirlerinizi bekliyorum…..
hunilianne Aybarsss isim bi hayli zor söylemesi, anlaması. Hele ki yanına bir isim hiç hiç olmaz bence
Anna-Karenina Aybarsss benim kuzenimin adi Tuğsem Ela. Bence guzel bi isim. Hatta diger kuzenimin adinida Buğlem koydular sonra 💜
Minnak-kalbim Aybarsss bence tek isim daha güzel genelde koyulan ikinci ismi kimse kullanmaz tabi karar sizin tugsem tek başına guzel bence