minikoglumm Kızlar 40. Haftaya giricem çarşamba günü 37 den beri 1 cm açılmam varmış 38 e kadar şuan kaç cm oldu bilmiyorum öğrenmek istediğim korkmami gerektirecek bisey var mi haftam ilerliyor normal doğum yapma olasılığım azalır mi
depsizoo minikoglumm Normal doğum yapma olasılığın kilosuna ve çatına bağlı hepsi normalse sıkıntı olmaz doğurabilirsin bende cuma 40 olucam 😬
Bebegimicin1 minikoglumm korkma canim allahin izniyle bisey olmaz kendin doguramazsan en fazla suni sanci vererek dogurursun benimde 37nin son gunlerinde acilmam 2 cm di 41. Haftaya kadar o 2 cmle dolastim nisanim geldi suyum gelemmisti 41 de yatis yaptilar suni sanciyla 4 saate dogurdum
meraklianne1 minikoglumm azalmaz 41+3 te normal doğurdum o an bebek gelirse açılma olur herhangi bi komplikasyon gerçekleşmezse inşaallah gerçekleşmez doğurursun korkma 🌸 41 olunca doktor zaten suniyi söylüyo sana
H_myra1 minikoglumm 40+2 de sıfır sancısız 2 cm açıklıkla suni ile dogurdum doktoeçr gel dogurtalım demese gelecegi yoktu 😅
depsizoo minikoglumm kız sezeryana alıyolar demedim zaten uygunsa bişey çıkmazsa doğurursun normal şekilde birşey olursa sıkıntı çıkarsa son dk açılam fln ilerlemezse mesela o zaman sezeryana alırlar
minikoglumm depsizoo yok yok sezeryana alırlar dedin demedim ben kendim için için dedim illede normal olsun diye düşünmüyorum ama yinede normal olsun isterdim demek istedim :)
Lylakzl minikoglumm inşallah inşallah 🤲 benimde şuanki hamileliğimde tek duam o inşallah kızım abisine çekmez de son haftalara kadar zorlamaz beni🤦♀️
Gdizmen @minikoglumm benim minik 40+0a kadar gemedi acilmam da yoktu sancim da vs o yuzden daha fazla beklemek istemeyip sezaryen oldum ama doktorumun da yonlendirmesiyle tabii
Gdizmen @depsizoo ay resmen siz dogurdunuz mu diye geldim bakiniyordum yorumunuzu gordum nisan gelmisti en son sizin dedim tamam benden once doguruyor o ara ben 40+0da sezaryen oldum 5gun gecti hala tik yok muu 🙊🙊
minikoglumm meraklianne1 ay acilma baktirmaktan huylandım bide 3. Olcak çarşamba muayne gidersem bakarlarsa tekrar :(
meraklianne1 minikoglumm doğumda daha çok bakıyolar ama açılma olunca hiç hissrtmiyosun bana da ilk baktığında baktıramamıştım 😅
Shnern minikoglumm ben 41 haftada doğurdum oğlumu sancım gelmedi suni aldım 2 gün sonra doğdu çok şükür acilmam falanda yoktu