Cgdmgl belirtim yoktu 38+3 haftalık ölü doğum yaptığım için doktorum 20.haftada şeker yüklemesi yapalım dedi yaptık ve çıktı endokrine sevk etti zaten guatr için endokrine gidiyordum sürekli hemde şeker için gitmeye başladım. İlk zamanlar çok bocaladım ben ne yiyeceğim diyordum sonra şeker aleti aldım ve deneye deneye öğrendim ne çıkarıyor ne çıkarmıyor ona göre yedim ve 37+3 üm sadece 700 gr aldım düşün