Mrvweeeeee Valla muhtemelen bende oldum cumartesi günü aşırı rahatsızlanmıştım ama öyle nefes darlığı değil yoğun bel ağrısı terleme - üşüme falan oldu serum taktık bilmiyordum tabi pazartesi günü şehir dışından geldim gecesi koku ve tat gitti geldim bugüne kadar bir sorunum yok çok şükür tat ve koku dışında bugün biraz afedersin balgam geldi odur yeme içmeye gelince doktoruma mesaj attım temaslı olabilirim ve koku ve tat gitti diye oda C vitamini , D vitamini ve Coraspin iç dedi ne olur ne olmaz bende bol bol su içiyorum ve meyve tüketiyorum çok şükür hafta sonu test yapıcam umarım sizde hafif atlatırsınız, koku ve tat hala gelmedi bir an önce onlarda gelseydi