Baya yırtılma oldu dogumda. Agustosun 3 de normal dogum yaptim. Dikisim cok fazla. Doktor 1 hafta 10 gun sonra muayneye gel dedi. Sormak istedigim tecrubeli anneler. Dikisler kendiliginden mi eriyo yoksa doktormu cikariyoo cok korkuyorum artik vajinayla alakali muayene bile olmak istemiyorum dogumdan sonra 😔